Намери приказка

петък, 7 февруари 2014 г.

Цветове и камъни за деня - 08.02.2014


Жадуваната събота дойде и е време, макар и за едни нищо и никакви 48 часа, да се отпуснем и да си починем от дългата и изтощителна за мнозина от нас работна седмица. Времето е твърде малко, за да заредим напълно батериите си, поради което и често ходим като зомбирани през работното време. Но стига с работата. Да обърнем внимание на любовта. Любов, любов и пак любов. О, как зарежда тя. Как цялото ни тяло оживява. Сърцето ни пърха в гърдите, когато 
видим обекта на любовта си. Всички негови недостатъци са прикрити от фотошопа на любовта. Независимо какъв е, ако го обичаме, ние дишаме, живеем. Ах, тази живителна сила. Ах, тези усмивки, които едвам прикриваме! Ах, онова притеснение, което изпитваме, когато сме в трепетните ръце на влюбването. Дали ще го видя днес? Дали ще ми обърне внимание? Дали ще ме заговори? Дали ще ме покани на среща? Дали ще ме целуне? Дали ще ме хареса? Дали ще ме обича? Дали ще ме ревнува? Дали ще бъде нежен? Дали ще бъде грижовен? Дали ще ме запознае с приятелите си? Дали ще ме сравнява с бившите си? Дали ще е надежден? Дали ще ми предложи? Дали ще бъдем щастливи? Дали ще обича детето ни? Дали ще ме обича след като родя? Дали ще остареем заедно? Дали ще държим в ръцете си внуците си? Дали ще се обичаме и тогава? Дали... дали.... дали... Не пропускайте възможностите да се влюбите! Това прави животът ни много по-интересен, много по-истински и много по-смислен по един безрасъдно безсмислен начин! Обичайте винаги, когато можете!  Ключът към всичко е любовта!
На снимката: Ключ от любовта

Crimson Princess Jewelry

Няма коментари:

Публикуване на коментар